Translate

2015. április 22., szerda

Aszalt paradicsomos sajtkrém

Csinálhattam volna fetából és mascarponeból, de szerintem így is nagyon jó, és pénztárcabarátabb is. Ráadásul üdébbnek érzem ezt a LIDL-ben kapható Félzsíros friss sajt néven árult sajtkrémet a mascarponénél.

A hozzávalókat csak felsorolom, nem írok mennyiségeket. Én most egy viszonylag nagy adagot csináltam, amiből már főzéshez is használtam tegnap este, és még mindig van egy jó nagy tállal. Az arányoknak nincs is nagy jelentősége, addig teszünk hozzá ezt-azt, amíg a nekünk megfelelő ízt és állagot eléri.
Tehát: krémfehérsajtot, félzsíros friss sajtot, kakukkfüvet, bazsalikomot, szurokfüvet (oregano), fokhagymát, őrölt színes borsot, sót, aszalt paradicsomot és a fűszeres olajat, amiben ázott összekevertem. Aztán még tettem hozzá bazsalikomot, meg fokhagymát. :)

Nincsenek megjegyzések: