Translate

2014. augusztus 29., péntek

Kolbásszal töltött szűzpecsenye fűszerkéregben


Vasárnap beteg voltam, nem volt kedvem vacakolni a konyhában (persze, akkor sincs sok, ha nincs lázam és nem köhögök).

Volt egy darab szűzpecsenye, amit kifúrtam egy hosszú pengéjű késsel, a lyukba beledugtam egy darab csabai csemege cserkészkolbászt, és beleforgattam durva szemű só, frissen összetört feketebors, mustármag és koriandermag keverékébe.

Egy tapadásgátlóval bevont serpenyőben olívaolajat forrósítottam, körben megpirítottam a húst, majd körberaktam félbevágott vöröshagymákkal és héjas fokhagymagerezdekkel, öntöttem alá kevés vizet, megpároltam, majd újra megpirítottam.



Az uram learatta a kertben a sóskát, előkészítette a főzéshez, én meg tejszínnel megpároltam.


Kb. 30 percig tartott mindez, a sóska leszedésén és megmosásán kívül.


Nincsenek megjegyzések: