Translate

2015. március 28., szombat

Szezonális

Szokásosan, a medvehagymát is medvehagymával, mert finom.

Ez az étel megint az a kategória, ahol nem érdemes mennyiségeket írni. Volt egy kis maradék sajtkrém (LIDL-ben vett, félzsíros friss sajt névre hallgató), egy kis maradék túró, és pár perc alatt összedobtam az ételt, tényleg abból, ami a kezem ügyébe került. Sajnos a spenótot a hűtőszekrényben felejtettem, pedig egy kis szerecsendióval határozottan előnyére vélt volna. Szóval, az  arányok nem lényegesek, az a fontos, hogy jó íze legyen.

Tehát:
  • főtt tészta (ez nagykocka volt, de a múltkor szarvacskából csináltam)
  • sajtkrém (a múltkor mascarpone maradékot használtam el)
  • túró
  • őrölt bors
  • zúzott fokhagyma
  • medvehagyma
  • a tetejére sajt (én most lusta voltam reszelni, ezért maradék krémfehér sajtot morzsoltam rá)
  • pici vaj, az edény kikenéséhez
Amíg a tészta főtt, a többi hozávalót (a krémfehér sajt és a vaj kívételével) összekevertem egy tálban. Beleborítottam a kifőtt tésztát, jól elkevertem,  áttettem egy kivajazott tűzálló tálba, rámorzsoltam a krémfehér sajtot, és 200 fokon kb. 30 perc alatt megpirítottam.


Nincsenek megjegyzések: