Translate

2014. szeptember 12., péntek

Vegetáriánus egytál

Így kezdtem.



A sütőedény aljára olívaolajat kentem, rászórtam egy nagy marék hajdinát, megsóztam, beterítettem felkockázott paradicsommal, arra összevagdalt zöldfűszereket (bazsalikom, kakukkfű, szurokfű, rozmaring és zsálya) szórtam és egy kis szétlapított, összevagdalt fokhagymát is. Azután előre sózott, kinyomkodott padlizsán is cukkini szeletek következtek, melyiket negyedelve, melyiket félbevágva tettem bele. Újabb adag zöldfűszer következett, a legfelső sor pedig kevés füstöltpaprikával elkevert teljeskiőrlésű tönkölyliszttel megszórt hagymakarikákból állt. 

Ezután beterítettem az egészet reszelt csemegesajt és tejföl keverékével, amibe került kicsi fokhagyma és bors.

Kb. 35-40 percig sütöttem hőlégkeverésben, először 180 fokon, az utolsó harmadban 200 fokon.Ez alatt az idő alatt a hajdina is megpárolódott, az étel finom szaftos volt, nem állt alatta "lé".


Nincsenek megjegyzések: