Translate

2014. július 6., vasárnap

Nyers sárgabarack leves, nagyon gyorsan készül

Ez megint a "hogy előétel vagy desszert, döntse el ki-ki maga" kategória.

Hozzávalók:
  • sárgabarack
  • joghurt
  • citromhéj
  • rozmaring (A rozmating a sárgabarackkal nagyon jó párosítás, de bárki, aki idegenkedik tőle, hagyja el, használjon fahéjat, bármit, amit szívesen érez a barack ízével együtt.)
A füge képe azért került ide, mert épp volt finom, puha, nagyon értee füge, amikor a levest csináltam, de kis darabokra vágott barackok, meggy, bármi jó bele.

A barackot a joghurtot és kevés reszelt citromhéjat összeturmixoltam, a nagyon finomra vágott rozmaringot belekebertem és a hűtőszekrényben várta az ebédet.

Másnap, reggelire, mint gyümölcsjoghurt, tökéletes.

Annyira édesek voltak a barackok, hogy én nem használtam cukrot, de ez barack és egyéni ízlés függő lehet.


Nincsenek megjegyzések: