Translate

2014. május 24., szombat

Kelkáposztafőzelék helyett

Ma egy hete készült, de már nem csak a főzéshez vagyok lusta, a blogoláshoz is.
kelkáposztafőzelékhez készültünk, de mivel kényelmes semmittevéssel szerettem volna tölteni a szombat délelőttöt, ez lett belőle.




Kevés füstölt szalonnát olívaolajon kisütöttem, a zsiradékban hirtelen megpirítottam pulykacomb érméket úgy, hogy az átfordításkor megszórtam összevagdalt fokhagymával és köménnyel (köményt deszkára szór  a kettévágott fokhagymagerezdek, késpengével rácsap, összevagdal, így nem pattognak el a magocskák). 

A képződött fűszeres lé-zsiradék keveréket a cseréptál aljára öntöttem, szórtam rá durvaszemű sót, beleraktam a felszeletelt (2-3 cm-es szeletek) kelkáposztát, a héjastól negyedelt újkrumplit, a húsokat közéjük dugdostam, a tetejét megszórtam majorannával, befedtem és kb. 30 percig 180 fokon sütöttem. 

Levettem a tetejét, közészórtam a kolbászdarabkákat, átkevertem, és pirosodásig sütöttem. 

Tükörtojást is ettünk hozzá.

Vegafronton ugyanez gombaszeletekkel

Nincsenek megjegyzések: