Translate

2014. március 9., vasárnap

Waldorf-saláta

A múltkor készült a zabkekszhez (ez nem vegán, ne nyisd meg, ha vegán vagy) Waldorf-saláta is. Lehet, hogy szokatlan, de mi reggelire ettük. Imádtuk.



Hozzávalók:
  • 1 marék dióbél
  • 20 dkg zeller
  • 3 db alma
  • 1,5 - 2 dl natúr joghurt (amennyiben vegán vagy, növényi joghurt)
  • 1-2 evőkanál majonéz (vegán majonéz)
  • citromlé
  • pici fehérbors

A diót aprítógépben összezúztam úgy, hogy még ne érje el a darált dió állagot, de nem is legyen már darabosnak mondható.
Az almákat felkockáztam és citromos vízben tartottan addig, amíg belekerülhetett a tálba, így szép fehér maradt.

A zellert sajtreszelőn lereszeltem, közben pici citromlével meg-megspricceltem, hogy ne barnuljon.

A joghurtot, a majonézt és a mozsárban megtört fehérborsot egy nagy tálban összekevertem - ez az idő épp elég volt arra, hogy az alma egy szűrőben lecsepegjen-, majd beleforgattam az összes hozzávalót.

Mindez este történt pár perc alatt, reggel pedig megettük a nagy részét. A maradékot pár szelet rántott sajttal Viola ebédelte meg a következő nap a munkahelyén.



Nincsenek megjegyzések: