Translate

2017. március 25., szombat

A télből a tavaszba: juhtúró és medvehagyma

Nem vagyunk elvakult medvehagyma rajongók, de azért minden szezonban csinálunk belőle ezt-azt. Most spenóttal és juhtúróval összepárolva főtt tésztára került. Nem mellesleg, a tészta főzési ideje alatt kész a párolás, így lustaebédként is számontartható. (Tehéntúróval ugyanolyan finom.)



Hozzávalók (ez nekünk 6-8 adag):
  • 75 dkg durum tészta
  • 1 evőkanálnyi vaj
  • 1 marék spenót
  • egy csokor csíkokra vágott medvehagyma
  • őrölt bors
  • 60 dkg juhtúró
Odatettem a tésztafőző vizet forrni, közben csíkokra vágtam a medvehagymát.

Egy serpenyőben felforrósítottam a vajat, rátettem a spenótot és a medvehagymát, időnként kevergetve pár percig pároltam. A végén jó sok borsot ráőröltem.

Közben beleszórtam a tésztát a vízbe és nyolc percig főztem.

A  juhtúrót rámorzsoltam a megpárolt levelekre, majd a megfőtt tésztával jól összekevertem.

Nem számoltam össze, hányszor hangzott el a : hát, mami, ez nagyon finom lett...




Nincsenek megjegyzések: