Translate

2015. október 23., péntek

Lusták ebédje

Lustálkodós napot tartottunk. Csak kávézgattunk, zenét hallgattunk, beszélgettünk.
Mellékesen bekerült a sütőbe az ebéd is.
Nem is írok hozzá arányokat, a lényeg, hogy a sajtos-tejfölös keverék befedje az ételt, hogy jól rápirulhasson. Na persze az sem hátrány, ha elegendő lesz a végére. :)


Hozzávalók:
  • felezett csiperkegombák (én most barnát hsználtam
  • fagyasztott francia zöldségkeverék
  • kicsi vaj az edény kikenéséhez
  • tejföl
  • reszelt sajt
  • petrezselyemzöld
  • (színes) bors
  • zúzott fokhagyma

Egy sütőedényt kikentem vajjal, beleöntöttem a fagyasztott zöldséget, szórtam rá petrezselyemzöldet, sót, őröltem rá borsot, tettem rá fokhagymát. Mindezeket összekevertem, majd elegyengettem.

A félbevágott gombákat ráfektettem a zöldségekre.

Reszelt sajtot, tejfölt, borsot, fokhagymát és sót összekevertem, rákentem egy evőkanállal a gombák tetejére, persze úgy, hogy csurogjon be közéjük is.

200 fokos sütőben barnára sütöttem.

Barnarizs volt hozzá.


Nincsenek megjegyzések: