Translate

2017. május 1., hétfő

A 33. Blogkóstoló sorsolása



 A határidőt meghosszabbítottam! Június 4-ig várok a receptekre, 5-én írom az összefoglalót! 



Csináltam egy bögre kávét, vágtam egy szeletet a banános-nutellás palacsintatortából, amit Lőrinc kapott tegnap Arankától a születésnapjára, és nekifogtam.




Íme az eredmény: 


Tehát a balogok sorrendje, mindenki az alatta lévőtől főz, a takarékoskonyha blog pedig a parféblogtól:
"A" futam:
Parfé gasztroblog
Simone gasztroságai
hogymegtudjuknézni
Kipróbált és bevált receptek...
MOMMOLIFE&
Gastrogranny receptjei
ŐRÜLTEN JÓ ÉTELEK
A parókia konyhájából
Tortafüggő Marisz
teller - cake torták és más finomságok
Kisildi
Sherpa Konyhája
LilaLicsi
Saját Otthon Project
Tündérkonyha
Tasty Cookies
Takarékos konyha könnyen, olcsón, finomat...

"B" futam:
Vaníliamámor, akinek a teller - cake torták és más finomságok blogot sorsoltam.
(Ha alaposan megnézitek a sorsolási sorrend képét, kiderül, hogy figyelmetlen voltam, mert a Vaníliamámort elfelejtettem külön tenni, de szerencsére most a végén észrevettem, így nem lett "baj"...).

Tehát: 1 hónap legyen az az idő, amíg nézelődünk, sütünk-főzünk. 2017. június 1. éjfél a határidő arra, hogy a
hogymegtudjuknezni@gmail.com

e-mail címre mindenki elküldje az általa kiválaszott és elkészített "mű" receptjét és egy fényképet, amit készített róla.

A legfontosabbat ideismétlem a kiírásból: 
"...mindeki az utána következő blogra feltöltött receptekből készít el minimum egyet, úgy, hogy a lehető legkevesebbet változtat rajta, de természetesen egy bizonyos szintig a maga képére formálhatja (pl.: a vega-hús, gluténérzékeny-glutén, tejérzékeny-tej, cukor-egyéb édesítő, stb, felmerülések, és más apró-cseprők, amik azért meghagyják az ételt annak, aminek az eredeti szerző gondolta, de a játékost sem kényszerítik önmagukkal szembeni korlátokra). 
Kérek mindenkit tegye ki a blogbejegyzésébe az eredeti recept linkjét.
Az elkészült ételről 1 db fényképet és a blogbejegyzés linkjét küldjétek el nekem. Kérek mindenkit, erre figyeljen, mert jobb minőségűek ezek a képek, mint a blogokról levadászottak, azon kívül az összefoglalót is könnyebb úgy megírni, hogy nem kell külön keresgetni."
NAGYON-NAGYON KÉREK MINDENKIT, HOGY CSINÁLJA VÉGIG A JÁTÉKOT, NE OKOZZON CSALÓDÁST ANNAK, AKI IZGALOMMAL VÁRJA, MIT VÁLASZTOTTAK A RECEPTJEI KÖZÜL!

Jó játékot, sütést-főzést mindenkinek! 


6 megjegyzés:

Éva írta...

Izgatottan vártam a sorsolást, nem rendszeresen de nézelődtem már a jelölt blogon!Köszi !

Ani írta...

Köszönjük a sorsolást, igyekszünk.

Kisildi írta...

Hehe, Sherpa-Anditól már főztem, de nagyon örvendek neki ismét :-)

Márti írta...

Június 4-ig meghosszabbítom a határidőt!

KonyhaMalacka írta...

Sajnálom, hogy lemaradtam a Blogkóstolóról, jó mulatást a résztvevőknek ! :)

Márti írta...

Legközelebb gyere te is! :)