Translate

2016. július 13., szerda

A Rádió Bézsben elmondtam, hogyan csinálunk egyszerű házi fagyit

Nagyon kedves volt Dr. Tóth Zoltán, amikor a Rádió Bézs munkatársaként engem hívott fel tegnap, hogy elmondjam, hogyan lehet nagyon egyszerűen fagyit készíteni otthon.
Nos, jó volt a műsor arra, hogy láthassam, mennyire nem tudok normálisan beszélni... Persze, emellett azt remélem, arra is jó volt, hogy láttassa, egyszerű körülmények között, pár perc alatt, 2-3 alapanyagból is nagyon finom desszert készíthető. Nyilván, ettől nem azt a fajta élményt kell várni, amit a cukrozott, aromázott cukrászdai átlagfagyizáskor élünk meg, itt a nyers gyümölcs természetes ízét érezzük, és kedvünkre való mennyiséget ehetünk belőle, mind a pénztárcánk, mind a kalóriák száma tekintetében.

Gondoltunk egyet délután az urammal, és az alkalomhoz illően, "olvasztottunk" egy kis feketeribizli fagyit.
Későn jutott eszembe, hogy lefényképezzem, így a fagyi olvadós természete és az akkori fényviszonyok miatt nem ez lett életem fényképe, de azért megmutatom.


Szóval, joghurtból, túróból és feketeribizliből készült úgy, hogy egy aprítógépbe tettük bele ezeket, majd az aprítás közben a fagyott gyümölcs megolvadt. Mivel a feketeribizli nagyon fanyar gyümölcs, és most nem volt itthon pl. banán, ami ezen változtathatott volna, picit édesíteni is kellett. Mindez pár perc munkával érhető el, és bátran kanalazható, még az ilyen nagyon kövéreknek is, mint amilyen én vagyok.

Ha esetleg meghallgatnátok a beszélgetést, itt megtehetitek, 28:31-nél "kezdődök".

Hozzá kell tennem, hogy az utóbbi napokban függő lettem. Folyamatosan a Rádió Bézs szól a számítógépemen. 

Nincsenek megjegyzések: