Translate

2015. november 29., vasárnap

Pár perces kókuszos

Összekavar, megsüt. Egy tál, egy evőkanál, egy elektromos habverőgép, és egy  fakanál, pár perc keverés, kiadagolás, és már sül is. 

Hozzávalók:
  • 8 db tojás szétválasztva
  • 8 evőkanál liszt
  • 0,5 mokkáskanál sütőpor
  • 8 evőkanál kristálycukor
  • 35 dkg kókuszreszelék (nem mértem ki pontosan, szemre szórtam bele)
Előmelegítettem a sütőt 190 fokra.

Egy tálban a tojásfehérjét felhabosítottam, a cukorral fényesre kevertem, egyenként (vagy ahogy a müzlistálból belepotyogott, esetleg kettő egyszerre) belekevertem a tojássárgákat, kb. 3 dagban beleszórtam a sütőporral elkevert lisztet. Mindeddig be volt kapcsolva az elektromos habverő. 

Amikor elkeveredett a liszt a masszában, a habverőt egy lyukas fakanálra cseréltem, és azzal belekevertem a kókuszt is.

Egy evőkanállal halmokat raktam a sütőpapírral  kibélelt tepsikbe, 48 szabálytalan kicsi kupac lett.

9 perc alatt sült rózsaszínűre.








Nincsenek megjegyzések: