Translate

2014. június 17., kedd

A vegetáriánusok is szeretik a vasárnapi sülteket I.

Nem tudom eldönteni, melyikkel kezdjem. Három finom sült készült vasárnap Violának. Az biztos, hogy a gombás-lecsós padlizsánnal nem kezdem és nem is folytatom, mert azt nem fényképeztem le. Marad a tojásfasírt és az azzal töltött gomba. Na, ezzel kezdem.

Töltött gomba újkrumplival

Hozzávalók (2 adagnyi):
  • 6 szép gombafej
  • 6 gombócnyi tojásfasírt massza 
  • 6 szelet hagyma
  • 6 szelet paradicsom
  • 2 cikk fokhagyma
  • pár levél bazsalikom
  • őrölt bors
  • olívaolaj
  • 6 szelet sajt (ez  Óvári Csemege volt, de bármi jó lehet rá, mozzarella szerintem még jobb)
A gombafejekbe jókora üregeket  vájtam, jól megtömtem tojásfasírt masszával. Olívaolajjal kikent sütőedénybe sorakoztattam. Mindegyikre tettem egy szelet hagymát és egy szelet paradicsomot. 220 fokon sütöttem. Kb. 30 perc után a paradicsom szeletekre rászórtam a felaprított fokhagymát és bazsalikomot, őröltem rá borsot, rátettem a sajtszeleteket és ráolvasztottam.

A krumpli:
  • pár apró szemű újkrumpli felszeletelve
  • 1  kicsi vöröshagyma
  • 3 cikk fokhagyma
  • kevés vaj
  • kevés olívaolaj
Az apróra vágott hagymát és fokhagymát pároltam a zsiradékok keverékén, rátettem a felszeletelt krumplit és időnként óvatosan átforgatva megpirítottam. A végén sót is tettem rá.


Nincsenek megjegyzések: