Translate

2014. február 28., péntek

Vegetáriánus rakott kínai kel

Egy kisebb kínai kelt négy szeletre vágtam, betettem a párolóbetétbe és forró sós víz fölött nem pároltam egészen puhára, csak annyira, hogy kiteríthetőek legyenek a levéldarabok.
Egy tűzálló üvegtálat egészen minimálisan kikentem olívaolajjal, kibéleltem  kellevelekkel, szórtam rá egy kis párolt hajdinát, rámorzsoltam egy darab csípős gabonakolbászt, újra kínai kel réteg következett, majd befedtem főtt tojás karikákkal, bekentem tejföllel, újabb kínai kel réteg következett és a tetejére borsos, sós, fokhagymás tejföl.
180 fokon kb. 40 perc alatt sült szép pirosra a teteje.






Ehhez az ételhez nem fogyott el az összes kínai kel, így a maradékot összeaprítottam párolt hajdinával, tettem bele zabpelyhet és párolt hagymát, fokhagymát és borsot. Fasírtok sültek belőle, de azokat nem fényképeztem le.

Nincsenek megjegyzések: