Translate

2013. november 24., vasárnap

Nem szabályos tiramisu

Nem szabályos, mert félek a nyers tojástól, nincs itthon mazsolabor, az aszúbort meg sajnáltam pár kortyért felbontani. Ráadásul kókuszcukorral készült.

A folyamat:
  • 2 tojást szétválasztottam
  • a fehérjékből habot vertem
  • a sárgákat  4 evőkanál kókuszcukorral, 1 zacskó vanília ízű pudingporral, 6 dl tejjel összefőztem
  • a forró krémbe evőkanalanként belekevertem a tojáshabot egy kézi habverővel, majd kihűtüttem
  • 500 g mascarponét 1 evőkanál porráőrölt kókuszcukorral és 3 evőkanál vermuttal kikevertem, majd apránként hozzákevertem a kihűlt tojáshabos krémet
  • az uram főzött 6 adag kávét, amibe belekeverünk egy evőkanál porcukrot és fél üvegcse rumaromát
  • egyenként belemártogattuk a babapiskótákat és egymás mellé fektettük egy üvegedénybe
  • befedtem a krém felével
  • a babapiskóta másik felét is belemártogattuk a kávés keverékbe és kiraktuk vele a krémet
  • a maradék mascarponés krémmel betakargattam
  • egy szűrőből vastagon megszórtam jó sötét kakaóporral
  • voltak, akik nem bírták megállni, hogy csak egyszer egyenek belőle



Nincsenek megjegyzések: