Translate

2013. november 17., vasárnap

Coming out utáni állapot

Ugye, kimondtam tegnap, hogy ez a mi műkajánk. Hát, mától nem az. A vegán verziót sikerült hihetetlenül finomra csinálni, a lecsóíznek nyoma sincs.

Igazából minden hozzávaló ugyanaz, mint a tegnapihoz, -kivéve természetesen  a húst, és szalonna helyett olívaolaj került bele-, pluszban tettem hozzá egy kicsi darabka babérlevelet. (Persze, ez mindössze kettő adagban készült.)
Annyi változott, hogy a hagymát nagyon-nagyon lassan, teljesen sárgára fonnyasztottam, miközben a babérlevél is benne volt. Utána hozzátettem a zúzott fokhagymát, majd a paprika kockákat, nagy lángon nagyon hirtelen átforrósítottam, megszórtam csípőspaprikával, beleöntöttem a paradicsomot és teljesen sűrűre föztem. Azután került bele a bab és a kukorica.
Szóval, soha többé zacskós por!





Nincsenek megjegyzések: