Translate

2013. július 25., csütörtök

Rozmaringos sárgabarack krémleves fügével

Óóóó, gondoltam mindenfélét írni. Nyaralásról, horgászásról, a Balaton-felvidék természeti csodáiról, a Liliomkert piacról, alvásról, pihenésről és az ételről is.
Írtam töröltem, írtam, töröltem, aztán rájöttem: ez a nyers gyümölcsleves annyira önmagáért beszél, hogy nincs nekem mit szószátyárkodni körülötte.
Megmutatom, leírom, és remélem, más is kedvet kap hozzá az egyszerűsége, a természetessége és nem utolsósorban az íze miatt.



Hozzávalók:


  • 1 liternyi kimagozott sárgabarack
  • 8 dl natúr joghurt
  • fél citrom leve
  • kevés víz 
  • összeaprított rozmaring levelek
  • pár darab érett füge (de akár barack, bármilyen bogyós gyümölcs is jó szerintem)
A sárgabarackokat kimagozás közben citromos vízben gyújtögettem, hogy ne barnuljanak meg.
A magozás után kivettem a vízből,  és a joghurttal összeturmixoltam. Miután rendkívül sűrű volt, egy keveset öntöttem bele a citromos vízből, majd beleszórtam  az aprított  rozmaringot.
Betettem a hűtőbe, kb. 1 órára.

Felszeleteltem pár szelet fügét, és a kimeregetett levesbe beleszórtuk.

Másnap reggel a maradékot gyümölcsjoghurtként ittuk, Aztán hétvégén újra készítettem, akkor barackos túrógombóc öntete lett belőle.


Nincsenek megjegyzések: