Translate

2012. május 13., vasárnap

A lehűlés ellenére sokat fagyiztunk ma

Tegnap kétféle epret vettem a piacon. Az egyik olcsóbb volt, a másik jó drága. Utóbbi finom volt, előbbi savanykás. Kitaláltam, feljavítom az ízét, fagyi lesz belőle.
Fél kg epret összezúztam, belekevertem 2  tojás (lehet, mókás, de én mosogatószerrel jó alaposan meg szoktam mosni a tojásokat, ha nem agyon főzve-sütve esszük) habját, 3 evőkanál mézet és 2 evőkanál útifűmag héjat.
Bedobozoltam, és ment a fagyasztóba.
Hogy ne csak egyféle fagyi legyen, 3 banánt, egy csésze langyos vízben áztatott és megaprított mazsolát, 10 dkg darált diót, és egy kiskanál fahéjat is összekevertem, majd újból dobozolás, fagyasztó.
Reggel kiokoskodtam, hogy kell nekünk még egy harmadik féle fagyi is. Kiküldtem az uramat a kertbe, hozott 12 bodzavirágot. A vastag kocsányokat kidobtam, a többi részét egy bögre vízzel, 2 evőkanál mézzel, egy alaposan megsikált citrom reszelt héjával és levével, 2 evőkanál útifűmag héjjal összeturmixoltam. Kellemesen kesernyés utóízű fagyi lett az eredmény, íme:


A bodzafagyi kicsit háttérbe szorult a képen, de attól még nagyon finom volt! :))

Nincsenek megjegyzések: