Translate

2012. január 22., vasárnap

Napsütés, sár, hal, gomba, tofu

Ma délelőttre erdőjárást terveztünk, azonban akkora sár keletkezett az éjszaka esett hó olvadása miatt, hogy letettünk róla. Helyette -miközben a habcsókmuffint továbbfejlesztettem csokoládédarabokkal- a 4 évvel ezelőtti karácsony gyönyörű zúzmaráján merengtem.


Aztán összecsaptam az ebédet. Még a habsütizés előtt beáztattam busacsíkokat fokhagymás, borsos, sós tejbe. Ez nagyon fájt a lelkemnek, mert a továbbra is fájó és alig mozgó karom ügyetlensége miatt két kedvenc tálalóedényemet összetörtem...
Később lecsöpögtettem a halakat és betekertem császárszalonna csíkokba, majd vajon körbe sütöttem őket.
Vegafrontra kivajazott edénybe sajtszeleteket raktam, arra csirkefűszeres tofut, újra sajtot, és befedtem fokhagymás, borsos tejföllel, majd megsütöttem.
Közben a korábban emlegetett sült gombás leveshez hasonló technikával gombaszószt csináltam, és zöldséges rizst.

Nincsenek megjegyzések: