Translate

2012. január 21., szombat

Mai eklektikánk

Lencsefőzelék fogalmazódott meg bennem mára, de azt Viola nem szereti, és nem volt kedvem mindenből kétfélét csinálni.
Nézegettem a neten, majd szokásosan összeállt a fejemben a sokféle olvasott recept eggyé. Nagyon finom lett az étel, ami végül készült.
Betettem a kuktába fél kg lencsét, és egy négybe vágott lime-ot. Megsóztam és megfőztem. Közben csináltam párolt rizst. Egy tálba öntöttem olíva olajat, őröltem bele borsot, zúztam fokhagymát, összevágtam a cserépben árválkodó két bazsalikom hajtást, és két lilahagymát apró kockákra vágtam, és még szórtam bele petrezselyem levelet. Beletettem a leszűrt lencsét, a párolt rizst, összekevertem, és sótlannak találtam, ezért tettem rá egy kis szójaszószt.

Volt mellé egyben sült fasírt tojással töltve, vegafronton gabonakolbászból készült a fasírt.
Azt hiszem legközelebb teszek bele még nyers sárgarépa csíkokat is.

Nincsenek megjegyzések: