Translate

2010. szeptember 5., vasárnap

Elfogyott a sült gomba

A világ legegyszerűbb, és legfinomabb étele az én sült gombám. Hagytam ki a apró gombafejeket a levesből, hogy a tofu mellé legyen még Legnagyobbnak (ő az én vegetáriánus gyerekem) valami. Vajon sóval megsütöm, a végén szórok rá frissen őrölt borsot, és fokhagyma granulátumot. Nagyon egyszerű, nagyon hamar elkészül, és nagyon finom. El is fogyott ebédre, így gondolkodhattam, mit csináljak még, hogy holnapra is legyen valami.
Eszembe jutott, hogy van a hűtőben egy cukkini.Felkarikáztam, elősütöttem egy serpenyőben. Közben két arasznyi csípős gabonakolbászt kiolvasztottam a mikróban. A cukkiniket és a felkarikázott kolbászt rétegezve beraktam egy tűzálló tálkába, és leöntöttem fokhagymás-borsos-sós joghurttal, majd addig sütöttem, amíg megpirult a teteje.

Nincsenek megjegyzések: